Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2011. február 21., hétfő

Hülye állatok (L)

Jó dolog ám, ha az embernek vannak olyan barátai, akik még a legrosszabb,  legdepisebb, legfáradtabb vagy legsötétebb pillanatban is tudnak olyan mondani, amitől kicsordul a könnyed a visító röhögéstől. 
Hát nekem jutott belőlük. Méghozzá nem is egy.
Az utóbbi három napban olyan semmilyen kedvem volt és nem volt kedvem azokhoz a dolgokhoz, amiket általában előnyben részesítek. A legjobb barátnőmet is hanyagoltam, bár azt nem tudom, hogy pontosan miért.
Erre elég egy sima msn beszélgetés közösben Martinnal és Balázzsal és máris félórája röhögőgörcsöm van. Hihetetlen, hogy valaki tud ekkora baromságokat, jelen esetben perverzségeket, mondani, hogy sugárban köpd a monitorra a szádban lévő Pickwick- Fruit Amort-t. De mégis vannak és én nap mint nap kiélvezhetem az ilyen emberek nyújtotta előnyöket... és hátrányokat. Mert persze a tömény faszságok nem minden esetben esnek jól. DE ez csak ritkán fordul elő. 
Nem azt mondom, hogy az én baráti társaságomba nem tartoznak kegyetlenül lehangoló emberek is... mert vannak. Elkezdesz vele beszélgetni, aztán két-három perc után a te életkedvedet is képes elszívni. Neveket nem mondunk.


De ez a mai kis mondat... van egy olyan érzésem, hogy jó ideig bennem fog maradni.... bemásolok egy kis részletet a beszélgetésből:


Martin üzenete:
* nagy lófaszt
BB üzenete:
* most nem tudom mi bajod van. én megmondtam előre
*és igazam lett
* mind mindig :F
Gloria üzenete:
* na most énis azt mondom, hogy a nagy lófaszt
BB üzenete:
* te meg mit akarsz Cicc? nem is tudsz hozzászólni a témához :D
Gloria üzenete:
* ehh... egyenlőre nem is kívánok résztvenni, abban, hogy kitárgyaljátok a sexuális életedet xD
* boccs xD
Martin üzenete:
* te csak hallgass, én folyamatosan hallgatom
* de most nem tudom mit akarsz
* a Linda azért egy kicsit más mint a Kata
BB üzenete: 
* ??
Martin üzenete:
* lássuk be, hogy Katának van egy ENYHE hajlama a ribanckodásra
BB üzenete:
* XD
Gloria üzenete: 
* xDDD ezt neki is megmondjuk?
Martin üzenete: 
* nehogy.... :P xD
BB üzenete:
* legalább jó volt? :F
Gloria üzenete:
* neee nee neee ezzt nagyon nem akarom hallani xD
* mért kell neked mindig ilyeneket kérdezned bazdmeg?XD
BB üzenete:
* mert miért ne? :D
* na?
Martin üzenete:
* nemtom
* nincs viszonyítási alapom
BB üzenete: 
* akkor dolgozz rajta hogy legyen :D
Gloria üzenete:
* jójó, elég lessz XD
* a te mocskos kis szokásaidra nem vagyok vevő :P
BB üzenete: 
*a sex csak akkor mocskos ha kurva jól csinálják :F
* de te mondtad ki cicám :DD
Martin üzenete:
* xDDD
Gloria üzenete: 
* Balázs bazdmeg.... xD

2 megjegyzés:

  1. ....najó, csak azt tudom szólni, h Bazdmeeeeg! xDDD ez...ez nagyon fájt! XD

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen :D DE tudod: "Csók hölgyeim!" :DD
    Ez a Balázs style :P :D

    VálaszTörlés