Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2011. április 16., szombat

Ki vagyok akadva egy pöpikét…

Hülye SZJG… totál leamortizált és nem azért, mert ma kb semmi mást nem csináltam az olvasáson kívül és már lassan kifolyik a szemem… Leiner Laura egy szadista állat. Ki kéne verni annak a nőnek a fogait, hogy még ennél is pöszébb legyen. Szégyellhetné magát. De tényleg.

 

Mellesleg asszem ma többet voltam szabad levegőn, mint az elmúlt három hónapban összesen, köszönhetően anyám fergeteges ötletének miszerint menjünk ki, vágjuk le a füvet és öntözzük meg a virágokat, a tujákat meg a fákat. Csodás volt. Annyira, hogy biztos vagyok benne, hogy egy jó ideig ki sem teszem a lábam itthonról és nem megyek a büdös tuják közelébe.

Most meg enyhén szólva olyan vagyok, mint a mosott szar. Ezen kívül pár pillanattal ezelőtt leküzdhetetlen vágyat éreztem az iránt, hogy úgy írjak postot, mint, ahogy Reni szokott a naplójába. Azt hiszem még most se küzdöttem le teljesen, de azért nem írom le hihetetlenül részletesen a történéseket. A pontozástól azért nem válok meg, szóóval:

 

Mai nap: 5/3 – meghalok olyan fáradt vagyok :S

Kerti munka: 5/1 – utáálom

Valami érdekes: 5/3 – semmi. olvastam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése