Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2011. szeptember 4., vasárnap

Na jólvan már...

Én komolyan mondom, hogy nem kellett volna nekem elolvasni ezt a könyvet. Előtte is irritált, hogy szokástól eltérően semmi lamour nincs az életemben, de ezek után hát pff... Kezd nevetséges lenni ez a szerelem után vágyakozás. Mert hát eddig nem maradt ki hosszabb időre. Mindig volt valaki aki tetszett, akit kereshettem a szünetekben a folyosón, akiről gondolkodhattam, ha épp nagyon untam a matek órát vagy épp nem akadt más dolgom, akivel összemosolyoghattam, ha találkoztunk, akin görcsölhettem, hogy "Úristen, akkor most mi van?!, Ez mit akart jelenteni?, Komolyan gondolta?" meg ilyenek. És most? SENKI! Miért? Hmm? Szerintem egy kicsit függő lettem. Talán egy kicsit nagyon. Hiányzik a rózsaszín köd és még a pánik és depresszió is.
Ez a könyv meg... hát ez na. Ez csak rádobott egy lapáttal. ÉS MÉGIS MI A FENE AZ, HOGY A VÉGÉN ÖSSZEJÖNNEK ÉS A KISCSAJ NEM SZENVED TOVÁBB?! Most már a következő kötetben csak azt olvashatom, hogy azért vannak pánikrohamai mert a pasija túl jó neki. Hát kössz, köszike puszika. 
De sebaj, mert magamat ismerve, nem fog túl sokáig elhúzódni a pasi-nélküli időszak, aztán meg majd a miatt szenvedhetek... Hát csodás. Imádok élni, komolyan. 

4 megjegyzés:

  1. Hát jaj de tudlak én sajnálni! De most mond,h nem tiszta cukorbogár az egész? xDD Lámuuur! x'D Najó, de azért örülök, h kiakadtál! :DD XDD

    VálaszTörlés
  2. Erre csak annyit tudok mondani: kurvaszádat Flórika! xD

    VálaszTörlés
  3. Mindig milyen agresszívan fejezed ki magad! xDD Nembaaaj! Azért csak szenvedj tovább! x'DD De kedves vagyok! x) De nyugodj meg, ha te kiakadtál tőle, akk szerinted velem mi tőrtént? Felkötöttem magam. És a szellemem itt kísér neked, és hülyeségeket pötyög az ektoplazmás trutyi kezemmel! XDDD I'M AN IDIOT! A BIG-BIG IDIOT! XDDD

    VálaszTörlés
  4. Jólvan, de neked már három éve "lámúúr" hiányod van, nekem eddig nem volt vele problémám xD NEM UGYANAZ ÁM! xD Juuj, "ooo, i'm an alian, I'm an I'm an alian..lálálálá" emlékszel? xD

    VálaszTörlés