Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2011. december 10., szombat

Youuu are myyy destinyyy...



"Szandi:-Te vagy a Peti a barátokköztből?
BarátokköztPeti- Neem.
Szandi:- Dehogyisnem, én láttalak! Amúgy szexi a gyrosod.
Flóra:- Ne kunyerálj már, tök gáz.
Szandi:- Én nem, soha nem harapnék bele, az olyan mintha smárolnánk, amúgy nem."

Új (csajozós) pasizós szöveg: "Szia, Flóra vagyok, kell egy szopás?"

"Aliz: Nikiiii, zsepi! zsepi! Hol a táskám?! Niki, hol a táskám? Glória.... köszi. Köszi. ZSEPI! Víz. Kell víz. Vizet!"

"Flóra:-Pfujj de szar ez a martini, mindjárt idehányok!
Én:- Mekkora proli vagy! Mondtam, hogy nem ezt kellett volna venni, hanem Jack Daniel's-t! Mert ezt utálom, a vodkát meg a whiskey-t is.
Flóra: - Ööö, nem akarok beszólni, de a Jack Daniel's is whiskey..."

Azt hiszem ez tökéletesen összefoglalja a tegnap esténket... :'DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése