Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2011. március 4., péntek

Nem vagyok flegma, se bunkó, csak nincs kedvem hozzád...^^

Csak, hogy leszögezzük: Én NEM vagyok bunkó.
De tényleg nem.
Najó, csak néha.
De csak azzal, aki tényleg megérdemli és nem mindig.

De azért nálam is van egy határ és ha folyamatosan azzal baszogat valaki, hogy miért nem beszélek xy-al és, hogy min vesztünk össze már megint, akkor egy kicsit robbanok. Nem csupán azért, mert ezt a témát lehetőségek szerint elkerülöm, mert nem lesz a hangulatom a toppon tőle, de ha már nem mondtam el ezerszer, hogy nem tudom miért nem beszélünk és, hogy egyáltalán lófaszon se vesztünk össze, akkor egyszer sem.
Egy ideig bírom azt, hogy ismétlem magamat, de néha már nekem is kijár egy "menjmárakurvaanyádbaafaszságaiddal"-ozás és ne tessék ezt tőlem megtagadni és utána kijelenteni, hogy mekkora egy bunkó paraszt vagyok és, hogy nem lehet velem normálisan beszélni.
Nálam is vannak olyan témák, amik érzékenyen érintenek és, ha még tízezerszer el is kell ismételnem, hogy mi a helyzet, az nem éppen segít.

Szóval: Kedves mindenki, akivel esetleg nem beszélek vagy összevesztem vagy istentudja, kérlek tudassátok ha valami probléma van, hogy meg tudjuk oldani, mert már unom a bunkóparaszt szerepét! Köszöntem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése