Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2011. november 23., szerda

Na most már tényleg....





De tényleg... csak mert a helyzet viccesből és tehetetlenből kezd átmenni nevetségesbe és szörnyen idegesítőbe. Már nem azért, de ha valakinek magasról leszarod a fejét és azt sem tudod, hogy a világon van, annak nem bámulsz bele nyíltam a pofájába, ha szembe jön a folyosón, hogy aztán mint valami szégyenlős kisfiú elkapd a tekinteted. Legalábbis én erről meg vagyok győződve. 
Na már most.
A dolog éppenséggel úgy áll, hogy nem történik az ég világon semmi, az a seggfej minden percben másik SZŐKE ( komolyan befestetem a hajam) csajjal beszélget, aztán meg úgy néz rám, mintha még nem látott volna embert. Már elnézést, de ha nem fordult meg az ég világon semmi a fejében, akkor NE bámuljon ha kérhetem. Sőt, mikor a Millenáris kapujánál áll, amerre nekem ugyebár muszáj elmennem, ha haza akarok jutni, ahol háttal áll nekem egy csomó haverjával ellentétben, akik tisztán rám látnak és szólnak neki, akkor NE forduljon hátra és nézzen rám úgy, hogy kénytelen vagyok átmenni az utca túlsó fejére, ha nem akarok pofára esni és nyíltan mutogatni a vörös pofázmányomat.
Szóval NE!



A másik meg, hogy most teljesen okkal szidhatom magamat. Annak a kis drága Kristófnak ma van a szülinapja, órák után meg el kellett volna mennem a Dalmival és a Stámusszal a Mekibe, de lemondtam mert lusta voltam. Hát rábasztam, csak hogy szépen fejezzem ki magam. Nem meglepő, de Dalmikáékhoz csatlakozott Kristóf és a kis cuki törpe Gabó is. ÉS ÉN IS OTT LEHETTEM VOLNA VELÜK! De nem, mert nekem be kellett érnem egy "Boldog szülinapot! :))" üzenettel a facebookján...Nem hiszem el.... Többet-soha-nem-hagyok-ki-semmit! T.T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése