Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2010. december 27., hétfő

:(

EGY ÉLET KEZDETE -Napló- Okt.5. Ma kezdődött az életem. Apukám és anyukám még nem is tudnak rólam. Kisebb vagyok mint egy gombostű fej, de már önálló lény. Minden testi-lelki tulajdonságom már most meg van határozva. Okt.19. Kialakultak első érpályáim. Anyukám saját vérével biztosítja számomra a vérellátást. Okt.23. Ma megnyílt az ajkam. Jövőre már mosolyogni is fogok, amikor a szüleim az ágyam fölé hajolnak. Első szavam az lesz, hogy "mama". Tisztára nevetséges azt állítani, hogy csupán anyukám testének egy része vagyok, s nem önálló lény. Hiszen még a vércsoportom sem azonos az övével. Okt.25 A szívem elkezdett dobogni ! Megállás nélkül fogja végezni feladatát mindaddig, amíg csak létezem. Milyen csodálatos dolog ! Nov.12. Most az ujjaim kezdenek formálódni a kezemen. Velük fogok baráti jobbot nyújtani. Nov.20 Anyukám csak ma tudta meg az orvostól, hogy a szíve alatt hord engem.Milyen nagy lehet az öröme ! Nov.25. Szüleim bizonyára azon tanakodnak : milyen keresztnevet adjanak. Jaj, de izgalmas ! Nov.28. Szerveim teljesen kifejlődtek. Dec.10. Növekszik a hajam és a szemöldököm. Dec.13. Rövidesen látni is fogok. Már csak egy vékony hártya zárja a szemhéjamat. Milyen csodálatosak lehetnek a színek, a fény, a virágok ! De a legjobban annak örülök, hogy majd láthatom anyukámat. De még hat hónap odáig ! Dec.24. A szívem teljesen kialakult. Vannak kisbabák, akik szívbetegséggel jönnek világra. Ilyenkor mindent megtesznek a szülők, hogy meggyógyíttassák őket. Az én szívem, szerencsére, ép és egészséges. Jövő karácsonyeste már én is gyönyörködöm a tündöklő karácsonyfában ! Dec.28. Nem fogok megszületni. Nem fogok élni. Ma elpusztítanak. Pedig a szüleim keresztyének... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése