Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2010. december 30., csütörtök

...

We part now but maybe we meet again someday...
~ Most elválunk, de talán egy nap újra találkozunk...



Shame. For a second i actually thought you loved me.
~ Szégyen. Egy pillanatra azt hittem, hogy szerettél. 



There’s no length of time that is too long or no distance that is too far. I love you more than life itself. I will wait for you until the day I die.
~ Nincs az az idő, ami túl hosszú lenne, nincs az a távolság, ami túl nagy lenne. Jobban szeretlek, mint magát az életet. Várni fogok rád életem végéig.





Last night I matched each star with a reason for loving you. I was doing great until I ran out of stars.
~ Tegnap éjszaka minden csillaghoz egy okot kötöttem, hogy miért is szeretlek. Egész jól szórakoztam mindaddig, míg el nem fogytak a csillagok.



I'd rather argue with you than kiss someone else.
~ Inkább veszekszem veled, minthogy megcsókoljak valaki mást.



Out of all the people I’ve ever met you’re the only one who makes me draw those silly hearts on my paper.
~ A rengeteg emberből, akivel eddig találkoztam, te vagy az egyetlen, aki miatt ilyen idióta szívecskéket rajzolok a papírjaimra....



I'm a dreamer and he'll always be my dream.
~ Én álmodozó vagyok, és ő mindig az álmom lesz.



...because there are things that have not changed, for example, how much I love him wildly and desperately...
~ ...mert vannak dolgok amik nem változnak, például az, hogy milyen vadul és kétségbeesetten szeretem...



It's hard to fake a smile when you feel like you fall apart...
~ Nehéz dolog mosolyt színlelni, miközben úgy érzed, hogy darabokra hullsz...



Numb and broken here I stand alone, wondering what were the last words I said to you, hoping that I'll find a way to turn back time... 
~ Kábultan és összetörve itt állok egyedül azon tűnődöm, mit mondtam neked utoljára, reménykedem, hogy találok egy utat, hogy visszafordítsam az időt...



Don't let someone become your everything, because when they're gone you have nothing.
~ Ne hagyd, hogy valaki a mindeneddé váljon, mert ha őt elveszted, nem marad semmid...



I hope she brokes your heart...like you broke mine...
~ Remélem összetöri a szíved ..ahogy te törted szét az enyémet...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése