Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2010. december 30., csütörtök

Mitől...?

Mitől félek jobban, azt nem tudom,
Hogy ha elveszítem, abba belehalok?
Hogy elmegy, és soha többet nem láthatom?
Hogy széttépi szívemet e gyötrő fájdalom?
Hogy hitem nem lesz elég erős, és elbukom?
Hogy ha a földre esek felállni már nem tudok?
Hogy akármennyire küzdök, a csatát mégsem én nyerem?
Hogy nélküle üresen kong majd szánalmas kis életem?
Hogy újabb fájdalom ér, amit már nem viselek el?
Hogy belehalok a kínba, hogy nem ölelhetem meg?
Hogy megtör az élet, mert most nincs velem senki?
Hogy nem érzem, hogy szeretnek, elhagyott mindenki?
Hogy nem ölel majd át senki, ha nagyon szenvedek?
Hogy az élet viharában újra egyedül küzdhetek?
Hogy egy szempillantás alatt mindent elveszíthetek?
Betemet az élet, s a sötétségben örökre elveszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése