Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2010. december 4., szombat

:DD

Drága Apu!

Berlin egy csodálatos város, az emberek kedvesek és nagyon jól érzem magam itt.
De apa, szégyellem magam, hogy az egyetemre egy valódi-arany Ferrari 599 GTB -vel járok, mikor az összes tanár és a tanulók vonattal járnak.

A fiad, Nasser

Nagyon szeretett Fiam!

Húsz millió dollár át lett utalva a kontódra. Ne szégyeníts minket! Vegyél egy vonatot te is.

Szeretlek, Apu


______________________________

Drága Édesanyám! Sajnálom, hogy ezúton kell közölnöm, hogy elmentem hazulról legújabb kedvesemmel. Ő egy igazi szerelem, látnod kéne, mily kedves .. Ez azonban, drága Édesanyám, nem minden. Terhes vagyok, és Abdul azt mondja, hogy majd gyönyörű életet élünk sivatagi vándortörzsével. Ő sok-sok gyereket szeretne, nekem is ez az álmom. S mivel rájöttem, hogy a marihuana voltaképpen hasznos, füvet fogok termeszteni barátaink számára is, ne szenvedjenek oly nagyon, amikor fogytán a koksz meg a heroin. Azalatt bízom benne, hogy a tudomány felfedezi az AIDS gyógyszerét, már csak azért is, hogy Abdul jobban érezze magát, hisz annyira megérdemli! Édesanyám, ne aggódj, hiszen már 13 éves vagyok, tudok magamról gondoskodni. Remélem, hamarosan meg tudlak látogatni, hogy megismerkedhess a kedves unokákkal. Szerető lányod. p.s. Amit írtam, baromság. A szomszédban vagyok. Csak azt akartam mondani, hogy vannak az életben rosszabb dolgok, mint az éjjeliszekrényen található év végi bizonyítvány. Szerető lányod.


______________________________

Mit tanulhatsz meg a szüleidtől?
1.Megbecsülni mások munkáját "Ha mindenáron meg akarjátok ölni egymást a testvéreddel, kint csináljátok! Most takarítottam fel."
2.Vallást "Jobb lesz ha imádkozol, hogy kijöjjön a folt a fehér ingedből!"
3.Az időutazás alapjait "Úgy megcsaplak, hogy a jövő héten térsz magadhoz!"
4.Logikát "Azért, mert én azt mondtam!"
5.Tornamutatványokat "Most nézd meg, hogy néz ki itt hátul a nyakad!"
6.Bőrön át táplálkozást "Fogd be a szád és edd meg a vacsorád!"
7.Türelmet és kitartást "Addig ülsz itt, amíg a spenót el nem fogy!"
8.Meteorológiát "Úgy néz ki a szobád, mintha tornádó söpört volna át rajta!"


______________________________

Elem neve: FÉRFI 
Vegyjele: Fr
Optimálisan 75 kg de 60 és 200 kg között mozog. 
Fellelhetősége: kocsma, xbox, játékgép közelében. 
Tulajdonságok: bizonyos kor után lesz reakció képes. Bizonyos része megkeményedik érintés után. 
Vegyülése: Nő nevezetű elemmel, bármely elektromos tárgy, esetleg saját maga segítségével. Vízben nem oldódik, de bármivel képes reakcióba lépni megfelelő alkohol adagolásával. 
Felhasználása: női elem kielégítése, munkába használatosak, másra nem jók. Sokszor a munkára sem. 
Bármilyen ok nélkül robbannak. Használati utasítás: szedd fel, használd, dobd el, mert életveszélyesek!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése