Gorgeous+Liberal+Only+Realistic+Imaginative+Ambitious=ME!

2010. december 22., szerda

Lassan... de biztosan...

Hogy milyen kurvára idegesítő tud az lenni, ha valakiben megbízol és az folyamatosan átbasz. Hogy mennyire szar? Én nem tudom. Azt viszont, hogy milyen az, mikor valakinek mondasz valamit, aztán egy harmadik személytől hallod vissza annál jobban. Mert ha én valakinek mondok valamit, akkor azt annak az EGY embernek mondom, nem pedig a fél világnak. Ha azt akarom, hogy valaki más is tudjon róla, akkor majd elmondom ÉN neki. Nincs szükségem közvetítőkre. Legyen szó bármilyen apró dologról ezzel kapcsolatban, ha valaki ilyet csinál, az annyira kibaszottul fel tudja baszni az agyam, hogy az hihetetlen. És ma speciel nem egyszer tették meg. De ami a legjobb az az, hogy ha most megtette, akkor valószínűleg eddig is folyamatosan csinálta. És ez engem baszottul irritál! És itt jön az a rész, hogy soha a büdös életben nem mondok semmi olyat többet-csak olyannak aki még soha nem csinált velem ilyen undorító dolgot, és akiben teljességgel megbízom(bár a bizalom egyeseknek nem ér szart se)- ami egy harmadik félt is érdekelhet és nyugodt szívvel tovább adhatja, hogy jót csámcsogjanak rajta, aztán majd valaki x-edik emberkétől halljam vissza a dolgokat amiket mondtam. Most komolyan, menjenek már el a picsába, azok akik ezt csinálják! Jó, tegyék, de NE velem, mert én rohadt pipa leszek tőle. És itt jön, az, hogy nem szabad megbízni az emberekben. Nem, mert mindig van valaki, a harmadik személy, akinek muszáj továbbadni a dolgokat és a harmadik személy is tovább mondja, az megint másnak és így tovább. Azzal még nem is lenne akkora gond, ha piti kis ügyek mennének így sorban, de vannak olyan dolgok, amit csak EGY embernek akarom elmondani és akarom, hogy tudjon róla, nem pedig x számú.
A bizalom így lassan, de biztosan elpárolog... Ha pedig nincs bizalom, barátság sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése